Warunki suche:
Test prowadzenia na suchej nawierzchni oceniał precyzję i przewidywalność kierowania, a nie tylko czasy okrążeń. Firestone był przewidywalny, ale tracił przyczepność tylnej osi przy wyższych prędkościach. Vredestein był sprężysty i niedokładny, chociaż miał dobrą przyczepność. Falken wydawał się sportowy i stabilny.
Z pierwszej trójki (Conti, Michelin, Pirelli) Conti miało najszybsze kierowanie, ale wydawało się nieco elastyczne. Michelin i Pirelli były stabilne i miały doskonałą przyczepność. Pirelli wygrało, ponieważ miało lepszy czas okrążenia.
Wybór spośród trzech najlepszych opon, które składały się z Conti, Michelin i Pirelli, był dość trudny. Conti miała najszybsze kierowanie, ale wydawała się nieco elastyczna w tym rozmiarze, podczas gdy zarówno Michelin, jak i Pirelli były bardzo stabilne, zrównoważone, dojrzałe i miały doskonałą przyczepność.
Subiektywnie rzecz biorąc, bardzo trudno było wskazać faworyta – opony Michelin i Pirelli, ale ponieważ Pirelli było szybsze na okrążenie, wygrało.