18 rok na rynku 18

Sklep internetowy - Oponyoryginalne.pl
Pn-Pt: 8:00-17:00, [email protected]

TOP
hamburger
Koszyk
Koszyk

Ochrona danych osobowych – RODO

Obowiązkowe informacje dotyczące RODO Podstawowe informacje

subjekt.png

Podstawowe informacje

traktuje Twoje dane osobowe w sposób odpowiedzialny i dlatego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej "RODO") oraz ustawą nr 18/2018 Dz. 18/2018 Coll. o ochronie danych osobowych oraz o zmianach i uzupełnieniach niektórych ustaw (zwanej dalej "ustawą"), udostępnia użytkownikowi jako podmiotowi danych (osobie fizycznej, której dane osobowe są przetwarzane) na swojej stronie internetowej, oprócz danych identyfikacyjnych i kontaktowych oraz danych kontaktowych osoby odpowiedzialnej, inne niezbędne informacje.

Zgodnie z art. 24 RODO i art. 31 ustawy administrator podjął odpowiednie środki techniczne, organizacyjne, osobowe oraz środki bezpieczeństwa i zabezpieczenia, które uwzględniają w szczególności:

  • zasady przetwarzania danych osobowych, którymi są zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość, ograniczenie i zgodność celów przetwarzania danych osobowych, minimalizacja danych osobowych, ich pseudonimizacja i szyfrowanie, a także integralność, poufność i dostępność;
  • zasady niezbędności i proporcjonalności (w tym zakresu i ilości przetwarzanych danych osobowych, okresu przechowywania i dostępu do danych osobowych osoby, której dane dotyczą) przetwarzania danych osobowych w odniesieniu do celu operacji przetwarzania;
  • charakter, zakres, kontekst i cel operacji przetwarzania; odporność i odzyskiwanie systemów przetwarzania danych osobowych; instrukcje dla upoważnionych osób administratora;
  • podjęcie środków w celu niezwłocznego ustalenia, czy doszło do naruszenia ochrony danych osobowych, oraz niezwłoczne poinformowanie organu nadzorczego i osoby odpowiedzialnej;
  • podjęcie środków w celu zapewnienia sprostowania lub usunięcia nieprawidłowych danych lub wykonania innych praw osoby, której dane dotyczą;
  • ryzyka o różnym prawdopodobieństwie i wadze dla praw i wolności osób fizycznych (w szczególności przypadkowe lub niezgodne z prawem zniszczenie danych osobowych, utrata lub zmiana danych osobowych, niewłaściwe wykorzystanie danych osobowych - nieuprawniony dostęp lub nieuprawnione ujawnienie, ocena ryzyka z uwzględnieniem źródła, charakteru, prawdopodobieństwa i wagi ryzyka w odniesieniu do przetwarzania oraz określenie najlepszych praktyk w celu ograniczenia ryzyka).

Urząd Ochrony Danych Osobowych Republiki Słowackiej

Adres:

Hraničná 12

820 07, Bratysława 27

Republika Słowacka

ICKO: 36 064 220

Mailroom:

Poniedziałek - czwartek: 8:00 - 15:00

Piątek: 8:00 - 14:00

Konsultacje telefoniczne w zakresie ochrony danych osobowych:

wtorki i czwartki w godzinach 8:00 - 12:00 +421 2 323 132 20

Sekretariat Prezesa Urzędu +421 2 323 132 11

Sekretariat Urzędu +421 2 323 132 14

Faks: +421 2 323 132 34

Narrator:

Mobile: 0910 985 794

e-mail: [email protected]

E-mail:

- Ogólne: [email protected]

- za dostarczanie informacji zgodnie z ustawą nr 211/2000 Coll.: [email protected] - Strona internetowa: [email protected]

- skorzystać z formularza online do składania wniosków o udzielenie informacji zgodnie z ustawą nr 211/2000 Coll. o swobodnym dostępie do informacji.

- adres e-mail, za pośrednictwem którego Urząd udziela porad dotyczących ochrony danych. Jest on przeznaczony dla dzieci, młodzieży, studentów, nauczycieli i rodziców, którzy podejrzewają, że ich dane osobowe zostały niewłaściwie wykorzystane: [email protected]

Informacje o celu przetwarzania i okresie przechowywania danych osobowych

Jedną z zasad przetwarzania danych osobowych jest zasada ograniczenia celu. Zgodnie z tą zasadą dane osobowe mogą być gromadzone wyłącznie w konkretnym, wyraźnie określonym i zgodnym z prawem celu i nie mogą być dalej przetwarzane w sposób niezgodny z tym celem.

Przetwarzanie danych osobowych powinno być ściśle związane z celem przetwarzania danych osobowych, w szczególności w odniesieniu do wykazu lub zakresu przetwarzanych danych osobowych, które powinny być niezbędne do przetwarzania danych osobowych dla osiągnięcia celu. Nie należy sztucznie lub dodatkowo rozszerzać wykazu lub zakresu danych osobowych w stosunku do celu. Jeśli cel oraz wykaz lub zakres danych osobowych jest określony przez prawo, należy go przestrzegać; jeśli administrator określa wykaz lub zakres przetwarzanych danych osobowych, powinien zadbać o to, aby nie rozszerzać go niepotrzebnie poza cel.

Ustawa o ochronie danych osobowych przewiduje obowiązek administratora danych do przekazania osobie, której dane dotyczą, informacji o celu przetwarzania danych osobowych, do którego dane osobowe są przeznaczone, nawet jeśli dane osobowe nie są zbierane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą. Informacje te muszą zostać przekazane osobie, której dane dotyczą, najpóźniej w momencie pozyskiwania jej danych osobowych lub w odpowiednim czasie, w sposób jasny i zrozumiały oraz w taki sposób, aby osoba ta mogła rzeczywiście zapoznać się z tymi informacjami i je zrozumieć.

Urząd Ochrony Danych Osobowych Republiki Słowackiej

W związku z tym przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wypełnienia zobowiązań prawnych w zakresie podatków i rachunkowości, wypełnienia zobowiązania umownego (dostawa towarów lub świadczenie usług na rzecz klienta), w celach marketingowych (wysyłanie informacji o produktach i towarach Operatora), profilowania klientów i rejestracji na naszych portalach.

Okres przechowywania danych osobowych lub informacje o kryteriach jego ustalania: dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania celu, a następnie w celach archiwizacyjnych przez okres określony w planie archiwizacji administratora i są archiwizowane przez okres wymagany i określony w odpowiednich przepisach oraz zgodnie z ogólnymi okresami przedawnienia.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej "rozporządzeniem RODO") oraz ustawa nr 18/2018 Coll. o ochronie danych osobowych oraz o zmianach i uzupełnieniach niektórych ustaw (zwana dalej "ustawą") gwarantują Ci następujące prawa jako osoby, której dane dotyczą:

a) prawo osoby, której dane dotyczą, do dostępu do danych osobowych, których treść dotyczy:

prawo do uzyskania od administratora danych potwierdzenia, czy dane osobowe dotyczące osoby, której dane dotyczą, są przetwarzane;

w przypadku przetwarzania danych osobowych osoby, której dane dotyczą, prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych oraz prawo do uzyskania takich informacji: - informacje o celach przetwarzania;

- informacje o kategoriach danych osobowych, których to dotyczy;

- informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności w przypadku odbiorców w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;

- o ile to możliwe, informacje o przewidywanym okresie przechowywania danych osobowych lub, jeśli nie jest to możliwe, informacje o kryteriach jego ustalania;

Informacje o celu przetwarzania i okresie przechowywania danych osobowych

- informacje o prawie do żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

- informacje o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego; - jeśli dane osobowe nie zostały uzyskane od osoby, której dane dotyczą, wszelkie dostępne informacje na temat ich źródła;

- informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4. Rozporządzenie, a w takich przypadkach co najmniej istotne informacje o zastosowanej procedurze, a także o znaczeniu i przewidywalnych konsekwencjach takiego przetwarzania danych osobowych dla osoby, której dane dotyczą;

prawo do uzyskania informacji o odpowiednich zabezpieczeniach na mocy art. 46 rozporządzenia dotyczącego przekazywania danych osobowych, w przypadku gdy dane osobowe są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

prawo do otrzymania kopii przetwarzanych danych osobowych, pod warunkiem jednak, że prawo do otrzymania kopii przetwarzanych danych osobowych nie wpłynie negatywnie na prawa i wolności innych osób;

Prawo osoby, której dane dotyczą, do dostępu do danych osobowych oznacza, że osoba, której dane dotyczą, ma prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy dane osobowe jej dotyczące są przetwarzane, a jeśli tak, ma prawo dostępu do tych danych osobowych. Na żądanie osoby, której dane dotyczą, przekażemy jej kopię przetwarzanych danych osobowych. Możemy pobrać uzasadnioną opłatę za wszelkie dodatkowe kopie żądane przez Podmiot danych, współmierną do kosztów administracyjnych. W przypadku, gdy Podmiot Danych złożył wniosek drogą elektroniczną, informacje zostaną dostarczone w powszechnie używanym formacie elektronicznym, chyba że Podmiot Danych zażądał inaczej. Informacje muszą zostać przekazane niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 1 miesiąca. Mamy prawo przedłużyć czas przetwarzania wniosku o kolejne 2 miesiące, jeśli wniosek jest złożony lub częsty. Musimy jednak powiadomić osobę, której dane dotyczą, w ciągu 1 miesiąca o przyczynie przedłużenia okresu przetwarzania. Jeśli wniosek jest nieuzasadniony lub zbyt częsty, mamy prawo naliczyć opłatę proporcjonalną do kosztów lub odrzucić wniosek. Musimy wyjaśnić powód odmowy i prawo Podmiotu Danych do złożenia skargi do organu nadzorczego.

b) prawo osoby, której dane dotyczą, do sprostowania danych osobowych, które obejmuje: prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących go nieprawidłowych danych osobowych;

Prawa osoby, której dane dotyczą

prawo do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych Osoby, której dane dotyczą, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia Osoby, której dane dotyczą;

Prawo osoby, której dane dotyczą, do sprostowania danych osobowych oznacza, że użytkownik może w dowolnym momencie zwrócić się do nas o sprostowanie lub uzupełnienie swoich danych osobowych, jeśli są one niedokładne lub niekompletne. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez złożenie oświadczenia uzupełniającego.

c) prawo osoby, której dane dotyczą, do usunięcia danych osobowych (tzw. "prawo do bycia zapomnianym"), które obejmuje:

prawo do uzyskania od administratora danych usunięcia danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, bez zbędnej zwłoki, jeżeli spełniony jest jeden z poniższych warunków:

- dane osobowe nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zgromadzone lub w inny sposób przetwarzane;

- Osoba, której dane dotyczą, może wycofać zgodę, na podstawie której odbywa się przetwarzanie, pod warunkiem, że nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych;

- Osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na mocy art. 21 ust. 1. Rozporządzenia i nie ma nadrzędnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych osobowych lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 Rozporządzenia wobec przetwarzania danych osobowych. Rozporządzenia;

- dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;

- dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z prawa Unii Europejskiej lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator danych;

- dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego zgodnie z art. 8 ust. 1. Rozporządzenia;

prawo do żądania od Administratora Danych, który ujawnił Dane Osobowe Podmiotu Danych, podjęcia rozsądnych środków, w tym środków technicznych, z uwzględnieniem dostępnej technologii i kosztów wdrożenia tych środków, w celu poinformowania innych Administratorów Danych, którzy przetwarzają Dane Osobowe, że Podmiot Danych zażądał od nich usunięcia wszelkich odniesień do tych Danych Osobowych, ich kopii lub replikacji;

Jednakże prawo do usunięcia danych osobowych zawierające prawa wynikające z art. 17 ust. 1 i 2. Rozporządzenia [tj. o treści praw wynikających z (i) i (ii) niniejszego punktu (c) punktu J. niniejszego dokumentu] nie powstanie tak długo, jak długo przetwarzanie danych osobowych będzie konieczne:

1. korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;

2. w celu wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator lub w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi;

3. ze względu na interes publiczny w dziedzinie zdrowia publicznego zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. h) i i) rozporządzenia oraz art. 9 ust. 3. Rozporządzenia;

4. do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych zgodnie z art. 89 ust. 1. rozporządzenia, jeżeli prawdopodobne jest, że prawo, o którym mowa w art. 17 ust. 1 rozporządzenia uniemożliwi lub poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania danych osobowych; lub

5. w celu udowodnienia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych;

W związku z tym prawo osoby, której dane dotyczą, do usunięcia danych osobowych oznacza, że musimy usunąć dane osobowe użytkownika, jeśli (i) nie są one już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane, (ii) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, (iii) użytkownik sprzeciwia się przetwarzaniu i nie ma nadrzędnych uzasadnionych podstaw do przetwarzania lub (iv) jesteśmy do tego prawnie zobowiązani.

d) prawo osoby, której dane dotyczą, do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które obejmuje: prawo do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w jednym z poniższych przypadków:

- Osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych w okresie umożliwiającym Administratorowi weryfikację prawidłowości danych osobowych;

- przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych i zamiast tego żąda ograniczenia ich wykorzystywania;

- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych;

- Osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania na mocy art. 21 ust. 1. Rozporządzenia do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;

prawo do tego, że jeżeli przetwarzanie danych osobowych zostało ograniczone zgodnie z lit. i) niniejszego punktu (d) ust. J., takie ograniczone dane osobowe, z wyjątkiem przechowywania, są przetwarzane wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;

prawo do otrzymania z wyprzedzeniem informacji o zniesieniu ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

Prawo Podmiotu Danych do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oznacza, że do czasu rozwiązania przez nas wszelkich spornych kwestii dotyczących przetwarzania danych osobowych Podmiotu Danych, musimy ograniczyć przetwarzanie danych osobowych Podmiotu Danych, tak abyśmy mogli jedynie przechowywać, a nie dalej przetwarzać dane osobowe Podmiotu Danych.

(e) prawo osoby, której dane dotyczą, do wypełnienia obowiązku powiadomienia odbiorców, który obejmuje:

prawo do żądania od administratora danych powiadomienia odbiorcy, któremu ujawniono dane osobowe, o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub o ograniczeniu przetwarzania na mocy art. 16, art. 17 ust. 1 i art. 18 rozporządzenia, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku;

prawo Administratora do informowania Podmiotu Danych o tych odbiorcach, jeżeli Podmiot Danych tego zażąda;

Prawo Podmiotu Danych do spełnienia obowiązku powiadomienia odbiorców oznacza obowiązek Administratora Danych do powiadomienia każdego odbiorcy, któremu przekazano dane osobowe Podmiotu Danych, o sprostowaniu i usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu ich przetwarzania. Administrator nie ma tego obowiązku tylko wtedy, gdy takie powiadomienie jest niemożliwe lub wymaga nieproporcjonalnego wysiłku z przyczyn obiektywnych.

f) prawo osoby, której dane dotyczą, do przenoszenia danych osobowych, które obejmuje:

prawo do uzyskania danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, które dostarczyła Administratorowi, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz prawo do przesłania tych danych innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Administratora, jeżeli:

- przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia, lub na podstawie umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia i w tym samym czasie;

- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany i w tym samym czasie;

- prawo do uzyskania danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz prawo do przekazania takich danych innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Administratora danych nie będzie miało negatywnego wpływu na prawa i wolności innych osób;

prawo do przekazywania danych osobowych bezpośrednio od jednego administratora do innego administratora, o ile jest to technicznie wykonalne;

Prawo do przenoszenia danych oznacza, że użytkownik ma prawo otrzymać od nas swoje dane osobowe, które wcześniej nam przekazał, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, a także ma prawo zażądać, abyśmy przekazali jego dane osobowe innemu administratorowi, z zastrzeżeniem spełnienia warunków prawnych; skorzystanie z tego prawa pozostaje bez uszczerbku dla prawa użytkownika do usunięcia jego danych osobowych. Prawo do przenoszenia danych dotyczy jednak wyłącznie danych osobowych, które uzyskaliśmy od użytkownika na podstawie umowy, której jest stroną.

(g) prawo osoby, której dane dotyczą, do sprzeciwu, które obejmuje:

prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, które odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) Rozporządzenia, w tym sprzeciwu wobec profilowania na podstawie tych przepisów Rozporządzenia;

[w przypadku wykonania prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Osoby, której dane dotyczą - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, które odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) pkt 1 lit. b) RODO]. (e) lub (f) Rozporządzenia, w tym do wniesienia sprzeciwu wobec profilowania na podstawie tych przepisów Rozporządzenia] prawo do nieprzetwarzania dalej danych osobowych osoby, której dane dotyczą, chyba że osoba, której dane dotyczą, wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, do celów marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim jest ono związane z marketingiem bezpośrednim; pod warunkiem, że jeżeli osoba, której dane dotyczą, sprzeciwi się przetwarzaniu danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego, dane osobowe nie będą już przetwarzane do takich celów;

(w związku z korzystaniem z usług społeczeństwa informacyjnego) prawo do skorzystania z prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w sposób zautomatyzowany przy użyciu specyfikacji technicznych;

prawo do wniesienia sprzeciwu - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, gdy dane osobowe są przetwarzane do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych na mocy art. 89 ust. 1. Rozporządzenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym;

Prawo osoby, której dane dotyczą, do wniesienia sprzeciwu oznacza zatem, że użytkownik, jako osoba, której dane dotyczą, może sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych osobowych, które przetwarzamy w celach marketingu bezpośredniego lub z uzasadnionych powodów. Zaprzestaniemy przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, gdy tylko otrzymamy sprzeciw użytkownika.

h) prawo osoby, której dane dotyczą, związane ze zautomatyzowanym podejmowaniem indywidualnych decyzji, które obejmuje:

prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa, z zastrzeżeniem art. 22 ust. 2. Rozporządzenia [tj. z wyjątkiem sytuacji, gdy decyzja jest: (a) niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy między Podmiotem Danych a Administratorem Danych, (b) dozwolona prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator Danych i które przewiduje właściwe środki ochrony praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów Podmiotu Danych lub (c) opiera się na wyraźnej zgodzie Podmiotu Danych];

Prawo osoby, której dane dotyczą, do zautomatyzowanego podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach oznacza, że jako osoba, której dane dotyczą, masz prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływa. Jeżeli takie przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy lub opiera się na wyraźnej zgodzie osoby, której dane dotyczą, administrator podejmuje odpowiednie środki w celu ochrony praw i wolności oraz uzasadnionych interesów osoby, której dane dotyczą, w szczególności poprzez przyjęcie minimalnych środków, takich jak prawo do interwencji ludzkiej ze strony administratora, prawo osoby, której dane dotyczą, do wyrażenia swojego punktu widzenia oraz prawo osoby, której dane dotyczą, do zakwestionowania decyzji.

i) Prawo osoby, której dane dotyczą, do złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w rozumieniu art. 100 ustawy o ochronie danych osobowych, które obejmuje:

prawo osoby, której dane dotyczą, która uważa, że jej dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem lub że jej dane osobowe zostały niewłaściwie wykorzystane, do złożenia wniosku do Urzędu Ochrony Danych Osobowych Republiki Słowackiej (zwanego dalej "Urzędem") o wszczęcie postępowania w sprawie ochrony danych osobowych;

Wniosek o wszczęcie postępowania może być złożony na piśmie, osobiście lub ustnie do protokołu, drogą elektroniczną i musi być podpisany certyfikowanym podpisem elektronicznym, telegraficznie lub za pośrednictwem faksu, ale musi zostać uzupełniony na piśmie lub ustnie do protokołu najpóźniej w ciągu 3 dni;

Zgodnie z postanowieniami art. 100 ust. 3 ustawy o ochronie danych osobowych, przedmiotowy wniosek musi zawierać: - imię, nazwisko, stały adres i podpis wnioskodawcy;

- dane identyfikacyjne osoby, przeciwko której skierowany jest wniosek; imię i nazwisko lub nazwa, siedziba lub stałe miejsce zamieszkania lub forma prawna i numer identyfikacyjny;

- przedmiot wniosku, ze wskazaniem praw, które zdaniem wnioskodawcy zostały naruszone podczas przetwarzania danych osobowych; - dowody na poparcie twierdzeń zawartych we wniosku;

- kopię dokumentu potwierdzającego skorzystanie z prawa na mocy sekcji 28, jeżeli takie prawo mogło zostać wykonane, lub uzasadnienie szczególnych względów;

Następnie Urząd podejmuje decyzję w sprawie wniosku składającego petycję w ciągu 60 dni od daty wszczęcia postępowania. W uzasadnionych przypadkach Urząd może odpowiednio przedłużyć ten termin, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. O przedłużeniu terminu Urząd informuje strony na piśmie;

Szablon wszczęcia procedury ochrony danych osobowych można znaleźć na stronie internetowej Urzędu. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Administrator przetwarza Twoje dane osobowe w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 13 ust. 1 lit. a) Ustawy - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. b) RODO lub art. 13 ust. 1 Ustawy. (b) Ustawy - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą; oraz w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO lub art. 13 ust. 1 lit. c) Ustawy - przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze na mocy przepisów szczególnych, w szczególności następujących przepisów szczególnych:

- Ustawa nr 395/2002 Coll. o archiwach i rejestrach oraz o zmianach w niektórych ustawach; - Ustawa nr 431/2002 Coll. o rachunkowości, z późniejszymi zmianami; - Ustawa nr 595/2003 Coll. o podatku dochodowym;

- Ustawa nr 222/2004 Coll. o podatku od wartości dodanej; - i inne. Polityka dotycząca plików cookie

Zgodnie z art. 55 ust. 5 ustawy nr 351/2011 Coll. o komunikacji elektronicznej, z późniejszymi zmianami, chcielibyśmy poinformować o korzystaniu z plików cookie i zwrócić uwagę na możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w przypadku, gdy obecne ustawienia korzystania z plików cookie nie odpowiadają użytkownikowi.

Czym są pliki cookie?

Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które mogą być wysyłane do przeglądarki podczas odwiedzania strony internetowej i przechowywane na urządzeniu (komputerze lub innym urządzeniu z dostępem do Internetu, takim jak smartfon lub tablet). Pliki cookie są przechowywane w folderze plików przeglądarki internetowej. Pliki cookie zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, oraz datę ich utworzenia. Przy następnej wizycie w witrynie przeglądarka internetowa ponownie załaduje pliki cookie i prześle te informacje z powrotem do witryny, która pierwotnie utworzyła plik cookie. Używane przez nas pliki cookie nie są szkodliwe dla komputera użytkownika.

Korzystanie z plików cookie

Korzystając z witryn obsługiwanych przez A STEEL s.r.o., wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Jeśli odwiedzasz naszą stronę internetową, Twoja przeglądarka jest włączona, aby akceptować pliki cookie, nie zmieniasz ustawień przeglądarki internetowej i nadal odwiedzasz naszą stronę internetową, uważamy to za akceptację naszych warunków korzystania z plików cookie.

Dlaczego używamy plików cookie?

Używamy plików cookie w celu optymalnego tworzenia i ciągłego ulepszania naszych usług, dostosowywania ich do Twoich zainteresowań i potrzeb oraz ulepszania ich struktury i treści, a także tworzenia interesujących ofert dla Ciebie A STEEL s.r.o. nie wykorzystuje danych uzyskanych za pomocą plików cookie jako danych kontaktowych do kontaktowania się z Tobą pocztą, e-mailem lub telefonicznie.

Jak zmienić ustawienia plików cookie?

Większość przeglądarek internetowych jest początkowo ustawiona na automatyczne akceptowanie plików cookie. Użytkownik może zmienić to ustawienie, blokując pliki cookie lub powiadamiając nas, jeśli pliki cookie mają być wysyłane na jego urządzenie. Instrukcje dotyczące zmiany plików cookie można znaleźć w opcji "pomoc" każdej przeglądarki. Jeśli użytkownik korzysta z różnych urządzeń w celu uzyskania dostępu do witryny (np. komputera , smartfona, tabletu), zalecamy dostosowanie każdej przeglądarki na każdym urządzeniu do preferencji dotyczących plików cookie.

Dlaczego warto zachować ustawienia plików cookie?

Korzystanie z plików cookie i zezwalanie na nie w przeglądarce internetowej zależy od uznania użytkownika. Jeśli jednak zmienisz ich ustawienia, niektóre z naszych witryn internetowych mogą mieć ograniczoną funkcjonalność i ograniczone wrażenia użytkownika.

Polityka prywatności

Operator A STEEL s.r.o. z siedzibą pod adresem Popradská 56/B 040 11 Košice, numer identyfikacyjny: 36773948 oświadcza, że powierzył zewnętrzną realizację funkcji Osoby Odpowiedzialnej (IOD/ZO) firmie Osobnyudaj.sk, s.r.o. w celu zapewnienia ochrony praw osób, których dane dotyczą, która opublikowała wszystkie obowiązkowe i przydatne informacje zawarte w rozporządzeniu RODO i ustawie o ochronie danych osobowych na stronach internetowych www.asteel.sk i www.prezuj.sk oraz w sekcji Ochrona danych osobowych, a także wdrożyła przejrzysty system rejestrowania incydentów bezpieczeństwa i wszelkich pytań od osoby, której dane dotyczą, a także od innych osób. Osoba, której dane dotyczą, może również uzyskać indywidualne informacje telefonicznie pod numerem 02/800 800 80, pocztą elektroniczną: [email protected] lub bezpośrednio na stronie internetowej administratora i/lub zewnętrznego podmiotu odpowiedzialnego: www.osobnyudaj.sk/informovanie. Dane osobowe traktujemy profesjonalnie i z wyczuciem.

  • W żadnym wypadku nie udostępniamy ich stronom trzecim (z wyjątkiem zakresu niezbędnego do dostawy towarów). Dane osobowe są przechowywane w bezpiecznej bazie danych z koniecznością autoryzowanego dostępu.
  • Gromadzimy tylko te dane, które są nam faktycznie potrzebne do przetworzenia zamówienia. Twoje dane są szyfrowane w drodze na nasz serwer, aby nikt nie mógł ich odszyfrować po drodze.
  • Wszyscy pracownicy A STEEL s.r.o., którzy będą mieli kontakt z danymi osobowymi użytkownika, zostali odpowiednio poinstruowani w zakresie prawidłowego i delikatnego obchodzenia się z danymi osobowymi użytkownika.
  • Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości e-mail z naszymi promocjami, po prostu wyłącz je w ustawieniach konta lub po prostu poinformuj nas o tym e-mailem.
  • Użytkownik może w dowolnym momencie poprosić nas o usunięcie dowolnego lub wszystkich postów opublikowanych na jego koncie, wysyłając do nas wiadomość e-mail.
  • Użytkownik może również poprosić nas o usunięcie swojego konta i historii zamówień w dowolnym momencie za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisemnie lub odwiedzając nas osobiście.

Aby móc świadczyć usługi wysokiej jakości, będziemy potrzebować pewnych informacji.

Poniżej znajduje się szczegółowa lista wymaganych danych.

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO gromadzimy tylko te dane, które są nam faktycznie potrzebne do przetworzenia zamówienia - szanujemy prywatność użytkowników.

Aby zagwarantować, że opłacone towary nie zostaną odebrane przez osobę nieupoważnioną, wymagamy od każdego klienta przedstawienia dowodu tożsamości przy odbiorze i wpisania numeru identyfikacyjnego na dowodzie dostawy - podanie tych informacji jest dla Ciebie korzystne. Nie wymagamy tych informacji w przypadku dostaw za pobraniem.

Przetwarzamy dane osobowe użytkownika z następujących powodów:

  • Zakup towarów i usług: przetwarzamy dane osobowe przede wszystkim w celu prawidłowego przetworzenia i dostarczenia zamówienia. W razie jakichkolwiek problemów dane osobowe użytkownika pozwalają nam dowiedzieć się, z kim należy się skontaktować.
  • Obsługa klienta: jeśli użytkownik skontaktuje się z nami w sprawie zapytania/problemu, musimy przetwarzać jego dane, aby udzielić odpowiedzi/rozwiązać problem. W niektórych przypadkach dane osobowe mogą być również przekazywane stronom trzecim (np. przewoźnikowi towarów).
  • Konto użytkownika: dzięki danym osobowym podanym przez użytkownika w profilu użytkownika udostępnianych jest wiele przydatnych funkcji (np. jeśli użytkownik poda swój numer telefonu, możemy łatwo poinformować go, kiedy zamówienie zostanie dostarczone). Podane informacje można zmienić w dowolnym momencie, z wyjątkiem adresu e-mail używanego do uzyskania dostępu do konta użytkownika.
  • Marketing e-mailowy: wysyłamy użytkownikowi wiadomości marketingowe za jego zgodą. Użytkownik może łatwo zrezygnować z otrzymywania wiadomości marketingowych, edytując ustawienia swojego profilu użytkownika lub korzystając z naszego formularza kontaktowego. Jeśli użytkownik utworzy wiele profili użytkownika, w których poda te same dane kontaktowe (np. ma kilka kont dla różnych adresów e-mail, ale numer telefonu będzie taki sam na wszystkich kontach), z przyczyn technicznych nie jest możliwe zrezygnowanie z subskrypcji komunikacji handlowej dla wszystkich profili użytkowników w oparciu o zautomatyzowane procesy. W takim przypadku należy skontaktować się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości handlowych dla wszystkich profili użytkowników.

Bezpieczna bankowość internetowa

  • Kiedy płacisz online za pomocą systemów płatności, wprowadzasz wszystkie swoje dane na bezpiecznej stronie internetowej banku - nasza firma nie przechowuje danych kart płatniczych, których używasz do płacenia u nas. Tylko bezpieczna bramka płatności i odpowiednia instytucja bankowa posiadają dane Twojej karty płatniczej.
  • Nie przetwarzamy poufnych danych dotyczących płatności - dowiadujemy się jedynie o pomyślnym lub niepomyślnym wyniku transakcji.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania i ochrony danych osobowych

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą nr 18/2018 Coll. o ochronie danych osobowych oraz o zmianach i uzupełnieniach niektórych ustaw (zwaną dalej "ustawą o ochronie danych osobowych").

1. Operator systemu internetowego https://www.asteel.sk/, https://www.prezuj.sk/ i https://www.e-premio.sk/

ASTEEL s.r.o.

Popradská 56/B

040 11 Koszyce

ICKO: 36 773 948

2. Lista naszych podmiotów przetwarzających, które mogą przetwarzać dane osobowe użytkownika

W większości przypadków przetwarzamy dane użytkownika do własnych celów jako administrator. Oznacza to, że określamy cele, dla których gromadzimy dane osobowe, określamy sposoby ich przetwarzania i jesteśmy odpowiedzialni za ich prawidłowe wykonanie.

Możemy również przekazywać Twoje dane osobowe innym podmiotom, które występują w roli podmiotu przetwarzającego, w szczególności:

  • Heureka Shopping, s.r.o
  • Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
  • 123kurier, s.r.o.
  • GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
  • Slovak Delivery System, s.r.o.
  • Anna Vadovická, KV ŠPED
  • IHLE SLOVAKIA s.r.o.
  • RiVa Development s. r. o.
  • WebforRent s.r.o.
  • BENET SK s.r.o.
  • ALCAR SLOVAKIA, s.r.o.
  • D.M. spol. s r.o.
  • Dana Käpplerova - Koła i opony
  • Vladimír Friedl Pro Racing
  • ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.
  • Internet Mall Slovakia s.r.o.
  • m-HUInternetKFT.

W wyjątkowych sytuacjach inna firma kurierska może zostać wybrana do dostarczenia towarów na podstawie decyzji operacyjnej. Ze względu na operacyjny charakter decyzji, nie może z góry określić nazwy i lokalizacji danej firmy.

3 Cel przetwarzania danych osobowych

  • Wystawienie dokumentu podatkowego - faktury, zgodnie z ustawą nr 222/2004 Coll. o podatku od wartości dodanej, § 71 ust. 2 lit. b).
  • Dostawa towarów i identyfikacja klienta przed przekazaniem opłaconych towarów.
  • Potwierdzenie zamówienia, płatność za towar, dostawa zamówionego towaru - telefonicznie i mailowo.
  • Rejestry klientów w celu utrzymania ich kont użytkowników na https://www.asteel.sk/, https://www.prezuj.sk/ i https://www.e-premio.sk/.
  • Rejestrowanie zamówień klientów w celu rozwiązywania wszelkich reklamacji.
  • Wysyłanie informacyjnych wiadomości elektronicznych, jeśli klient wyrazi zainteresowanie taką usługą.

4. Lista przetwarzanych danych osobowych Dane do faktury - Imię i nazwisko, adres stałego zamieszkania.

  • Dane dostawy - imię i nazwisko odbiorcy, adres dostawy, numer telefonu odbiorcy - dla firm kurierskich.
  • Dane kontaktowe - numer telefonu - w celu potwierdzenia zamówienia, otrzymania płatności, komunikacji z klientem. Adres e-mail - w celu wysłania potwierdzenia zamówienia, awaryjne środki komunikacji, jeśli klient nie jest dostępny pod podanym numerem telefonu.
  • Dane zbierane podczas przekazywania opłaconego towaru - numer ID - ochrona dla Ciebie i dla nas - aby Twój opłacony towar nie został przejęty przez osobę nieuprawnioną, numer ID jest zapisywany w dowodzie dostawy (nie dotyczy to przesyłek za pobraniem).
  • Dane dotyczące zamówień - w celu ich przetwarzania i rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

5. Konieczność podania danych osobowych

  • Administrator gromadzi tylko te dane osobowe, które są niezbędne do wypełnienia obowiązków, których klient oczekuje od niego, zamawiając towary, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Bez tych danych nie będzie możliwe przetworzenie otrzymanego zamówienia.
  • Z tego powodu klient jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich wymaganych danych podczas składania zamówienia.
  • W celu ochrony klienta konieczne jest, aby przy przekazywaniu towarów, za które już zapłacono, pozwolił on operatorowi lub pośrednikowi zweryfikować swoją tożsamość i wpisać numer dowodu osobistego na dowodzie dostawy. Środek ten ma na celu zapobieganie nieuprawnionemu odbiorowi towarów przez osobę trzecią, jeśli klient już zapłacił za te towary. W przypadku płatności przy odbiorze weryfikacja tożsamości i wprowadzenie numeru dowodu osobistego nie jest wymagane.

6. Okres przechowywania danych osobowych

Administrator przechowuje dane osobowe przez okres niezbędny do wykonywania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego między użytkownikiem a administratorem oraz dochodzenia roszczeń wynikających z tych stosunków umownych (przez 10 lat od zakończenia stosunku umownego) oraz tak długo, jak długo zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest wycofana, ale nie dłużej niż 5 lat, jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody. Po upływie okresu przechowywania administrator usuwa dane osobowe.

7. Osoby trzecie, którym dane będą ujawniane

Nie udostępniamy danych osobowych żadnym firmom zarządzającym bazami danych osobowych ani innym stronom trzecim, z wyjątkiem zakresu niezbędnego do dostarczenia towarów. Wybrany przez Ciebie przewoźnik nigdy nie byłby w stanie dostarczyć Ci zamówionych towarów, jeśli nie podalibyśmy mu szczegółów dotyczących tego, gdzie i do kogo powinien dostarczyć towary. Przekażemy te dane przewoźnikowi, gdy wypełnisz je w formularzu zamówienia. Przekazywane w ten sposób dane obejmują w szczególności imię i nazwisko, datę urodzenia w celu weryfikacji pełnoletności, adres dostawy, numer telefonu, pod którym przewoźnik może się z Tobą skontaktować oraz, jeśli towar nie został opłacony z góry, kwotę do zapłaty przy odbiorze towaru, jeśli dotyczy. Przewoźnik jest uprawniony do przetwarzania danych osobowych, które mu przekazujemy, wyłącznie w celu dostawy towarów, a następnie jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia danych osobowych.

Jeśli użytkownik zamówi u nas towary, które znajdują się w magazynie naszego partnera umownego, musimy przekazać jego dane osobowe temu partnerowi umownemu w celu realizacji zamówienia, a on przetworzy zamówienie. Przekazywane w ten sposób dane obejmują w szczególności imię i nazwisko użytkownika, adres dostawy, numer telefonu, pod którym przewoźnik może skontaktować się z użytkownikiem oraz, jeśli towar nie został opłacony z góry, kwotę do zapłaty przy odbiorze towaru, jeśli ma to zastosowanie. Partner umowy musi następnie przekazać powyższe dane osobowe przewoźnikowi, który dostarczy towary, w przeciwnym razie przewoźnik nie będzie w stanie dostarczyć towarów użytkownikowi. Zarówno partner umowy, który przechowuje dla nas towary, jak i przewoźnik są zobowiązani, w odniesieniu do danych osobowych, które im przekazujemy, do wykorzystywania tych danych osobowych wyłącznie w celu przechowywania/dostawy towarów, a następnie do ich niezwłocznego usunięcia.

8. Ujawnianie danych

Nasza firma w żadnym wypadku nie ujawnia zgromadzonych danych.

9. Prawa i obowiązki osoby, której dane dotyczą

  • Klient jest zobowiązany do podania wyłącznie pełnych i prawdziwych informacji.
  • Klient zobowiązuje się potwierdzić swoją tożsamość podczas przekazywania opłaconego towaru i wpisać swój numer identyfikacyjny na dowodzie dostawy (nie dotyczy to przesyłek za pobraniem).
  • Klient zobowiązuje się do aktualizacji swoich danych w przypadku zmiany, najpóźniej przed złożeniem pierwszego zamówienia po zmianie.
  • Klient zobowiązuje się, że jeśli podaje dane osobowe osoby trzeciej jako dane do dostawy (imię, nazwisko, numer telefonu), robi to wyłącznie za jej zgodą i że osoba, której dane dotyczą, jest świadoma procedur, praw i obowiązków określonych na tej stronie.
  • Jako nasz klient i osoba, której dane dotyczą, masz prawo do podejmowania decyzji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych w określonym zakresie. Użytkownik może skorzystać z praw określonych poniżej:

- Osobiście w naszym oddzialeAutoservice and Pneuservis Košice - A STEEL s.r.o., pon-pt 8:00 - 18:00, sob: 8:00 - 12:00 / Popradská 56, Košice; - Za pośrednictwem naszej linii obsługi klienta: +421 905 606 842;

- Na stronach internetowych administratora https://www.asteel.sk/ oraz https://www.prezuj.sk/ i https://www.e-premio.sk/ w sekcji Ochrona danych osobowych;

- Telefonicznie pod numerem 02/800 800 80, pocztą elektroniczną: [email protected] lub bezpośrednio na stronie internetowej administratora i/lub zewnętrznej osoby odpowiedzialnej: www.osobnyudaj.sk/informovanie;

- Pisemnie na adres osoby odpowiedzialnej: osobnyudaj.sk, s.r.o., Garbiarska 5, 040 01 Koszyce.

Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej, ale zawsze w ciągu 30 dni od otrzymania wniosku. W szczególności obowiązujące przepisy prawa oraz rozporządzenie RODO lub ustawa zapewniają:

Prawo dostępu - Masz prawo zażądać od nas potwierdzenia, czy Twoje dane osobowe są przetwarzane, a jeśli tak, uzyskać kopię tych danych i dodatkowe informacje zgodnie z art. 15 Rozporządzenia lub art. 21 Ustawy. W przypadku gromadzenia przez nas dużej ilości danych o użytkowniku, możemy wymagać, aby użytkownik sprecyzował swoje żądanie dotyczące zakresu konkretnych danych, które przetwarzamy na jego temat.

Prawo do sprostowania - użytkownik ma kontrolę nad swoimi danymi osobowymi przede wszystkim za pośrednictwem swojego konta użytkownika. W tym miejscu można usunąć lub zmienić podstawowe informacje o swojej osobie oraz zmienić ustawienia dotyczące wysyłania wiadomości handlowych (lub zrezygnować z subskrypcji wiadomości handlowych) itp. Aby mieć pewność, że przetwarzamy wyłącznie aktualne dane osobowe użytkownika, użytkownik musi powiadomić nas o wszelkich zmianach niezwłocznie po ich wystąpieniu. Jeśli przetwarzamy nieprawidłowe dane użytkownika, ma on prawo zażądać ich poprawienia za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Prawo do usunięcia danych - jeśli spełnione są warunki określone w art. 14 Rozporządzenia lub art. 23 Ustawy, użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych. Użytkownik może zatem zażądać usunięcia, jeśli na przykład wycofał zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i nie ma innej podstawy prawnej do ich przetwarzania, lub jeśli przetwarzamy jego dane osobowe niezgodnie z prawem, lub jeśli cel, dla którego przetwarzaliśmy jego dane osobowe, ustał i nie przetwarzamy ich w innym zgodnym celu. Nie usuniemy jednak danych użytkownika, jeśli jest to konieczne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.

Prawo do ograniczenia przetwarzania - jeśli spełnione są warunki określone w art. 18 Rozporządzenia lub art. 24 Ustawy, użytkownik może zażądać od nas ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Możesz zatem zażądać ograniczenia, na przykład, gdy sprzeciwiasz się dokładności przetwarzanych danych lub gdy przetwarzanie jest niezgodne z prawem i nie chcesz, abyśmy usunęli dane, ale potrzebujesz ograniczenia przetwarzania na czas wykonywania swoich praw. Będziemy nadal przetwarzać dane użytkownika, jeśli istnieją podstawy do udowodnienia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych.

Prawo do przenoszenia danych - jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody użytkownika lub w celu wykonania umowy zawartej z użytkownikiem, a także odbywa się w sposób zautomatyzowany, użytkownik ma prawo otrzymać od nas swoje dane osobowe, które zebraliśmy od użytkownika, w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Jeśli użytkownik sobie tego życzy i jest to technicznie wykonalne, przekażemy jego dane osobowe bezpośrednio innemu administratorowi danych. Prawo to nie ma zastosowania do przetwarzania prowadzonego w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.

Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - w przypadku, gdy przetwarzamy dane osobowe użytkownika w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania powierzonej nam władzy publicznej lub gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie naszych uzasadnionych interesów lub uzasadnionych interesów strony trzeciej, użytkownik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. Po wniesieniu sprzeciwu przez użytkownika ograniczymy przetwarzanie jego danych osobowych i, o ile nie będziemy w stanie wykazać istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności użytkownika, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, zaprzestaniemy przetwarzania danych osobowych użytkownika i usuniemy jego dane osobowe. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim jest to związane z takim marketingiem bezpośrednim. Po wniesieniu sprzeciwu nie będziemy już przetwarzać danych osobowych użytkownika w tym celu.

Prawo do wniesienia skargi - Jeśli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia lub Ustawy, masz prawo wnieść skargę do jednego z właściwych organów nadzorczych, w szczególności w państwie członkowskim Twojego zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Na terytorium Republiki Słowackiej organem nadzorczym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych z siedzibą pod adresem Hraničná 4826/12, 820 07 Bratysława, Republika Słowacka, strona internetowa: www.dataprotection.gov.sk, telefon: +421 /2/ 3231 3220.

Prawo do wycofania zgody - Jeśli przetwarzanie danych osobowych użytkownika odbywa się na podstawie zgody, użytkownik ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na już przeprowadzone przetwarzanie. Jeśli w dowolnym późniejszym czasie użytkownik zdecyduje, że chce ponownie otrzymywać od nas oferty sprzedaży i marketingowe dotyczące naszych produktów i usług, może ponownie udzielić wycofanej zgody (lub złożyć sprzeciw) w dowolnym momencie, korzystając z dowolnej z form kontaktu określonych powyżej. 10. Bezpieczeństwo danych osobowych

Dane osobowe użytkownika są u nas bezpieczne. Aby zapobiec nieuprawnionemu dostępowi i niewłaściwemu wykorzystaniu danych osobowych, wdrożyliśmy odpowiednie środki, zarówno techniczne, jak i organizacyjne, zgodnie z RODO.

W A STEEL s.r.o. przywiązujemy dużą wagę do ochrony danych osobowych użytkowników. Dlatego nie tylko regularnie sprawdzamy ich bezpieczeństwo, ale także stale je ulepszamy. Cała komunikacja między urządzeniem użytkownika a naszymi serwerami internetowymi jest szyfrowana. Dane logowania są szyfrowane, a wszystkie dane są przechowywane wyłącznie na serwerach w bezpiecznych centrach danych z ograniczonym, starannie kontrolowanym i audytowanym dostępem.

Staramy się stosować środki bezpieczeństwa, które zapewniają wystarczające bezpieczeństwo w świetle obecnego stanu technologii. Podjęte środki bezpieczeństwa są następnie regularnie aktualizowane.

11. Polityka dotycząca plików cookie

Zgodnie z sekcją 55 (5) ustawy nr 351/2011 Coll. o komunikacji elektronicznej, z późniejszymi zmianami, chcielibyśmy poinformować o korzystaniu z plików cookie i zwrócić uwagę na możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w przypadku, gdy obecne ustawienia dotyczące korzystania z plików cookie nie odpowiadają użytkownikowi.

Czym są pliki cookie?

Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które mogą być wysyłane do przeglądarki internetowej podczas odwiedzania strony internetowej i przechowywane na urządzeniu (komputerze lub innym urządzeniu z dostępem do Internetu, takim jak smartfon lub tablet). Pliki cookie są przechowywane w folderze plików przeglądarki internetowej. Pliki cookie zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, oraz datę ich utworzenia. Przy następnej wizycie w witrynie przeglądarka internetowa ponownie załaduje pliki cookie i prześle te informacje z powrotem do witryny, która pierwotnie utworzyła plik cookie. Używane przez nas pliki cookie nie wyrządzają szkody komputerowi użytkownika.

Korzystanie z plików cookie

Korzystając z witryny obsługiwanej przez A STEEL s.r.o., użytkownik wyraża zgodę na korzystanie z plików cookie zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Jeśli odwiedzasz naszą stronę internetową, Twoja przeglądarka jest włączona, aby akceptować pliki cookie, nie zmieniasz ustawień przeglądarki i nadal odwiedzasz naszą stronę internetową , uważamy to za akceptację naszych warunków korzystania z plików cookie.

Dlaczego używamy plików cookie?

Używamy plików cookie w celu optymalnego tworzenia i ciągłego ulepszania naszych usług, dostosowywania ich do Twoich zainteresowań i potrzeb oraz ulepszania ich struktury i treści, a także tworzenia interesujących ofert dla Ciebie A STEEL s.r.o. nie wykorzystuje danych uzyskanych za pomocą plików cookie jako danych kontaktowych do kontaktowania się z Tobą pocztą, e-mailem lub telefonicznie.

Jak można zmienić ustawienia plików cookie?

Większość przeglądarek internetowych jest początkowo ustawiona na automatyczne akceptowanie plików cookie. Możesz zmienić to ustawienie, blokując pliki cookie lub powiadamiając je, jeśli pliki cookie mają być wysyłane na Twoje urządzenie. Instrukcje dotyczące zmiany plików cookie można znaleźć w opcji "pomoc" każdej przeglądarki. Jeśli użytkownik korzysta z różnych urządzeń w celu uzyskania dostępu do witryny (np. komputera, smartfona, tabletu), zalecamy dostosowanie każdej przeglądarki na każdym urządzeniu do preferencji dotyczących plików cookie.

Dlaczego warto zachować ustawienia plików cookie?

Korzystanie z plików cookie i zezwalanie na nie w przeglądarce internetowej zależy od użytkownika. Jeśli jednak zmienisz ich ustawienia, niektóre z naszych witryn internetowych mogą mieć ograniczoną funkcjonalność i ograniczone wrażenia użytkownika.

12. Postanowienia końcowe

  • Składając zamówienie za pośrednictwem formularza zamówienia online, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z polityką prywatności i akceptuje ją w całości.
  • Użytkownik wyraża zgodę na niniejsze warunki, zaznaczając pole zgody za pośrednictwem formularza online. Zaznaczając pole zgody, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z polityką prywatności i akceptuje ją w całości.
  • Zaznaczając pole zgody za pośrednictwem formularza online, użytkownik, który nie ukończył 16 lat, oświadcza również, że poprosił swojego przedstawiciela ustawowego (rodzica) o wyrażenie zgody na przetwarzanie jego danych osobowych.
  • Zaznaczając zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów członkostwa w programie lojalnościowym, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z warunkami ochrony danych osobowych i akceptuje je w całości.
  • Operator jest uprawniony do zmiany niniejszych warunków. Opublikuje nową wersję Polityki prywatności na swojej stronie internetowej, a także prześle nową wersję Polityki prywatności na adres e-mail podany Administratorowi.
  • Niniejsza Polityka prywatności, w tym jej elementy, jest ważna i obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.

Doradca

tooltip
Asteelko

Cześć! Jestem twoim doradcą. Zawsze możesz mnie znaleźć pod ręką.

Otwórz doradcę

Ok, zamknij.